Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Keyna - 20 augusti 2010 18:12

I sommar har jag varit med om 4 cykelolyckor och alla har varit med Ninna. Om man behövde ha körkort för att få cykla så skulle vi INTE få ett sånt körkort!

Jag ska berätta lite om alla 4:a.

1. Den första olyckan hände när jag och Ninna skulle åka och lämna tillbaka en film vi hade hyrt. Och när vi cyklade ifrån affären så kommer det en jävla fågel och flyger rakt på mig!   Och så bara fortsätter den flyga in i mig, den svängde liksom inte undan utan stutsar fram och tillbaka på mitt bröst! Så jag släpper styret med båda händerna i förfäran och smäller till fågeln så att den flyger åt sidan och gör massor med volter. Sedan så börjar mitt styre svänga hejvilt och jag dunsar ner på marken! Jag hade shorts så jag fick VÄRSTA såret på knät inte ett litet mindre på vristen. Jag har fortfarande kvar ärren... Dem kommer aldrig försvinna tyvärr. Men dem stör mig inte så mycket.

Men min unberbara vän Ninna bara SKRATTADE åt mig! Hon sa att hon skrattade åt fågeln men det tror jag nog inte! Hon skrattade åt miiig! HAHA! Men hon är förlåten såklart. Just nu är det där något jag skrattar åt hela tiden. Hahahaha! Men detta gör det hela så jävla onödigt och SJUKT! När jag kommer hem så ringer Ninna och ba: Kimberlie, vi glömde lägga i skivan i fodralet!!!


2. Jag tror att andra olyckan var att jag åkte in i en sten... -.- Fick lite sår på vaden, inget värre.


3. DET HÄR ÄR DEN ROLIGASTE!!! HAHAHA! Ninna och jag var på maxi och när vi skulle cykla hem så ser vi en handikappad kille som cyklar på en handikappcykel. Det såg skitkul ut! Han cyklade liksom med styret. Och så börjar jag och Ninna i alla fall åka och så helt plötsligt dyker han upp framför oss, typ 1 meter. Och vi hade inte sett att han kom för att hans cykel var så liten och han kom från sidan. Så Ninna och jag gör allt för att bromsa och han rullar på med sina händer tills han ser oss och gör VÄRLDENS min (HAHAHA) och svänger och kör in i en mur! Hans andra handikappade kompisar bara skrattade åt oss och honom. Det kanske inte låter så kul. Men, hahahahaha! Om ni hade varit där så hade ni DÖTT! HAHAHA! Jag skrattar så fort jag tänker på det!


4. Denna olycka hände idag. Jag följde med Ninna till Maxi med Rade. Hon skulle köpa MASSOR med choklad den lille grisen. Men i alla fall så när vi skulle cykla hem så cyklade vi lite olika vägar för att hon inte orkade åka den vägen jag skulle ta den och så skulle vi mötas. Och när jag står och väntar så kommer hon aldrig så jag tänkte: Men vart fan är hooon!?

Så jag började skrika: NINNA!? NINNA!?

Inget svar...

Jag cyklar runt lite och kollar. Ser henne inte... Och så hör jag henne: KIMBERLIE! KIMBERLIE! KIMBERLIE!

Så jag skrek tillbaka: JAAA!?

Så tänkte jag: Jag följer hennes röst. Så cyklade jag dit jag tyckte jag hörde henne. Men hittade henne inte...

Sen tillslut hittar vi varandra. Och då hade hon tydligen sett mig när hon ropade på mig och jag hade åkt exakta motsatta håll när hon ropat på mig. Haha!

Men så börjar vi åka hem och skojar, pratar och skrattar.

Och så säger jag HÖGT OCH TYDLIGT: NU SVÄNGER VI!

Och så börjar jag svänga... Vilket jag inte skulle ha gjort... För hon kör rakt in i mig bakifrån! HAHA! Och så ramlar hon... Och jag ba: NINNA! NEEEJ! HUR GICK DEEET!?

Och så hör jag henne ba: Hahahaha!

Asså världens skratt! Värsta ekorren typ! Så jag börjar också flabba och säger: Ninn-ha-ha-a skratt-ha-a inteee! Ha-har du ho-ont!?

Och det hade hon tydligen inte fastän hon hade världens sår på benet!!! Men... Tur att vi kunde skratta åt det i alla fall! HAHAHA!

Men sen när jag var på vägen hem så skämde jag ut mig för alla bilar som åkte förbi mig... Jag satt och skrattade för mig själv åt det som hade hänt! Haha!


Tycker ni att vi borde ha cyklar eller? Jag är osäker...


What I don´t wanna do is crash, no

Av Keyna - 20 augusti 2010 18:00

Skolan idag var härliiig! Mycket skratt men också JÄTTE MYCKET mensvärk... Fyfan!

Julia frågade mig: Har du mens eller?

Och då satt Hamodi precis bredvid och jag tänkte liksom: VAFAN SÄGER HON!? Så jag ba: HAR DU MENS ELLER!?

HAHAHA! Ninna ba: Okej, det är svaret på allt...

Sen så sa jag förlåt! Hahaha! Jag kan vara hemskt ibland... Som tur var så förlät hon mig. Men om man nu bortser från denna förbannade mensvärk så har dagen varit skithärlig!

Hade hemkunskap och bakade kladdkaka (mums) och lektionen var hur mysig som helst för vi var bara 5 tjejer och Helena (läraren, som är hur trevlig som helst).

Och så hade vi en härlig musiklektion också. Vi planerar för en konsert som jag tror kommer på awesomeee!

Ska dra! Återkommer... Bye!


Fight for this love!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards