Alla inlägg under augusti 2010

Av Keyna - 29 augusti 2010 14:57

NU HAR RONYA ÄNTLIGEN KOMMIT!!!

Nu ska vi ha kuuul! Pussssss <3

Av Keyna - 28 augusti 2010 21:37

Rade åkte precis hem. Han skulle visst inte vara bort hela helgen!!!  

Imorgon kommer Ronya som sagt. Kul som tusan ska vi ha!

Nu pratar jag i telefonen med Clarre. Hejdååå!

Av Keyna - 28 augusti 2010 10:13

Tjabba tjena hallå!

Vaknade kl. halv 9 med en sån ångest att jag inte kunde andas! Jag trodde det var skola idag och att jag hade kommit försent.

Rade kommer vara borta hela helgen...

Men på Söndag kommer Ronya!!! Åh, vad jag längtar! Saknar henne så mycket!


 Can you promise we won´t let go?

Av Keyna - 26 augusti 2010 20:45

Hellouuuu!

Idag var jag med Sofia. Skitkul!!!

Nu pratar jag med Rade i telefonen sååå Gooodbyeee!


PS: Jag har världens bästa pojkvän! <3

 


Av Keyna - 24 augusti 2010 19:52

Seeeg dag idag...

Pissväder på morgonen och resten av dagen. Höll på att blåsa bort... och regna bort.

Efter skolan så var jag lite med Rade och sen kl. 17 så drog jag till min sångpedagog och bestämde tid inför resten av terminen.

Nästa helg blir det LISEBERG!   

Av Keyna - 23 augusti 2010 18:14

Mamma kom nyss hem med massor av Wii-grejer! Här ska nu spelas som tusan!!!

Rade var här igår för första gången! Det var hur trevligt som helst och han kom jättebra överens med mina föräldrar. Han kanske kommer imorgon också får vi hoppas på.

Mamma köpte Darins nya skiva till mig!!! Hon köpte den för att retas med mig men jag vart överlycklig! Han är ju hur bra som helst nu för tiden.

När jag var runt 10 år så var jag STÖRTKÄR i honom. HAHAHA! Sen kom jag ''över'' honom men nu är jag STÖRTKÄR i hans röst!!! Asså allvarligt, jag tror nästan han är en av världens bästa manliga sångare. Det tycker jag i alla fall... Men nu ska jag lyssna sönder skivan och SJUNGA MED SOM EN GALNING!


I can't stop, can't stop this love
No matter what they say I love you
I can't stop, can't stop, I love you no matter what they say
I love you
They said this love was the impossible kind
But we were strong enough to fight for this life
I can't stop, can't stop this love
No matter what they say I love you

 


Av Keyna - 22 augusti 2010 11:52

Ikväll kanske Rade kommer!!! Vi har varit tillsammans i 2 månader idag.

Saknar honom!!!   

Jag har världens bästa pojkvän!


You appear just like a dream to me

just like kaleidoscope colors that

Cover me, All I need

Every breath that I breathe

don´t you know, you´re beautiful

 

Av Keyna - 21 augusti 2010 12:44

Lördag, lördag, lördag! Skönt men samtidigt inte...

Idag blir det städning och pluggning tror jag. Har redan pluggat lite matte.

Goodbyeee!


I miss you <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards